سرامیک پیروزی رضاییان پرسپولیس طرفداران

سرامیک: پیروزی رضاییان پرسپولیس طرفداران هواداران پرسپولیس رامین رضاییان رامین رضاییان

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اصفهان ادبیات جنگی دشمن با ملت کشور عزیزمان ایران با نشانه انحراف از پرسشها مهم صورت می‌گیرد

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:دشمن در مراکز مطالعاتی خود تصریح می‌کند که جنگ با کشور عزیزمان ایران به نفعش نخواهد بود ولی ترساند

ادبیات جنگی دشمن با ملت کشور عزیزمان ایران با نشانه انحراف از پرسشها مهم صورت می‌گیرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار یداله جوانی امروز در مراسم گرامیداشت روز بسیج فرهنگیان اظهار کرد: حضور در جوار 7 هزار شهید گلستان شهدا معنایی جز تجدید میثاق با شهدا ندارد و بسیج هم با شهدا گره خورده است آیا که بسیجی یعنی نیروی هر لحظه آماده در صحنه جهت دفاع از ارزش ها که شهدا مصداق کامل آن بودند.

وی با اشاره به وظیفه کنونی معلمان افزود: روشنگری، بصیرت افزایی، هدایت نسل جوان، مقابله در برابر کژی ها و انحرافات و التقاطات و نشان دادن راه جهت حقیقت جویان از وظایف معلمانی است که به فرموده امام خمینی شغل انبیا لقب گرفته است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگرچه راه انبیا راه دشواری بود و هر کدام از آن ها با مجموعه ای از موانع و پرسشها مواجه بودند ولی معلمان امروز باید با نقطه راهبردی هدایت انبیا آشنا شوند و آن را سرلوحه خود قرار داده و آن را متناسب با اقتضای امروز ترسیم کنند.

وی با اشاره به اینکه معلمان در کنار تدریس دروس تخصصی باید بندگی خدا و ایستادگی در برابر طاغوت را طبق فرموده قرآن به دانش آموزان متذکر شوند، تأکید کرد: انقلاب اسلامی حرکتی جهت رسیدن به بندگی خدا بود و نقش معلمان در مسیر مقابله با طاغوت تربیت نیروی انقلابی است تا بتواند خدعه های دشمن را برملا کند.

ادبیات جنگی دشمن با ملت کشور عزیزمان ایران با نشانه انحراف از پرسشها مهم صورت می‌گیرد

جوانی با بیان اینکه امروز دشمن های انقلاب اسلامی عصبانی تر هستند، یادآور شد: علت این خشم این است که ملت کشور عزیزمان ایران علی رغم همه توطئه ها گام های بلندی جهت پیشرفت برداشته و نشانه های تمدن اسلامی و توانمندی هایش زیاد آشکار شده است هست، جوان ایرانی امروز می تواند اورانیوم 20 درصد غنی سازی کند و موانع را از سر راه بردارد و همین دشمن را با نگرانی همراه ساخته که ممکن است کشور عزیزمان ایران در دنیا به یک الگو تبدیل شود.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز معاون وزیر امور خارجه امریکا اعتراف می کند که کشور عزیزمان ایران به یک قدرت بین المللی تبدیل شده است و یکی از چهار قدرت برتر دنیا است در حالی که قبل از انقلاب یک کشور تحت سلطه و تأمین کننده منافع بیگانگان بودیم ولی با قیام علیه طاغوت، امروز عمق راهبردی نیروی دریایی ما تا خلیج عدن و سواحل مدیترانه رسیده و دشمن با توجه به ظرفیت دنیا اسلام دلواپس تبدیل کشور عزیزمان ایران به یک قدرت برتر بین المللی است.

وی با بیان اینکه امروز صحنه نبرد با دشمن پیچیده شده است هست، ادامه داد: نبرد ما در حوزه هایی تعریف شده است که نیازمند شفافیت است و از افتخارات ملت کشور عزیزمان ایران این است که هیچ دولت خارجی توان پرتاب یک تیر به سمت کشور ما را ندارد.

جوانی با اشاره به اینکه ادبیات جنگی دشمن با ملت کشور عزیزمان ایران با نشانه انحراف از پرسشها مهم صورت می گیرد، اذعان کرد: دشمن در مراکز مطالعاتی خود تصریح می کند که جنگ با کشور عزیزمان ایران به نفعش نخواهد بود ولی ترساندن به گزینه های روی میز را با نشانه سردرگمی ملت و انحراف از پرسشها مهم انجام می دهد و درصدد است تا مردم و نخبگان کشور را دچار اشتباه محاسباتی کند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:دشمن در مراکز مطالعاتی خود تصریح می‌کند که جنگ با کشور عزیزمان ایران به نفعش نخواهد بود ولی ترساند

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن در حوزه جنگ فرهنگی و اقتصادی متمرکز شده است هست، خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم دشمن به ما خط ندهد و جهت مسیر انقلاب ریل گذاری نکند.

وی صیانت از تفکر مکتب امام و جلوگیری از تحریم شخصیت ایشان را از وظایف کنونی معلمان دانست و گفت: دشمن به دنبال آن است که امام را به گونه دیگری معرفی کند حتی بعضی امام را لیبرال می دانند در حالی که امام قانون گرا و مردم مدار بود و در برابر ظالمان چون کوه می ایستاد.

جوانی اضافه کرد: جای تأسف است که دانش آموزان در اقصا نقاط دنیا امام خمینی را می شناسند ولی در مدارس کشور ما آشنایی چندانی از ایشان وجود ندارد، باید در کنار فیزیک و ریاضی و شیمی امام را هم به دانش آموزان معرفی کنیم.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبیین پروژه نفوذ دشمن در حوزه های متفاوت علمی، فرهنگی و اقتصادی را از دیگر وظایف معلمان برشمرد و یادآور شد: امروز دشمن حتی جهت مهدکودک های ما هم برنامه ریزی کرده است آیا که می داند اگر انقلاب را متوقف نکند خودش از بین خواهد رفت.

جوانی با اشاره به جهاد کبیر و نه گفتن در برابر دشمن تصریح کرد: منشأ پرسشها دشمن های انقلاب اسلامی کلمه لا اله الا الله است و جهت گرفتن بله از ملت کشور عزیزمان ایران به ساز و کاری رسیده است که باید آن را به درستی شناخت؛ به همین باعث فهرست بلندبالایی از تحریم ها آماده کرده تا به بهانه برطرف آن ها کشور عزیزمان ایران را پای مذاکره بنشاند و نه او را به بله تبدیل کند.

وی رسیدن کشور عزیزمان ایران به کلوب هسته ای و برنامه موشکی را از لوازم تمدن سازی اسلامی ذکر کرد و افزود: دشمن می خواهد ملت کشور عزیزمان ایران ضعیف باشد و ما را محدود کرده، توانایی های ما را از بین ببرد، به همین باعث تحریم ها را به بهانه های مختلفی چون دخالت در منطقه و حقوق بشر وضع کرده است.

ادبیات جنگی دشمن با ملت کشور عزیزمان ایران با نشانه انحراف از پرسشها مهم صورت می‌گیرد

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مذاکره با امریکا را در پرسشها منطقه سم مهلک دانست و گفت: انقلابی گری معلمان که پرچم داران بسط گفتمان انقلاب اسلامی هستند یکی از عوامل جدایی کشور عزیزمان ایران و امریکا بوده است.

جوانی با بیان اینکه امروز دشمن در پی آن است تا روحیه و تفکر انقلابی را از مردم بگیرد و پرسشها کشور را ناشی از انقلاب قلمداد کند، خاطرنشان کرد: پرسشها اقتصادی، رکود، لشکر بیکاران، اوج رفتن سن ازدواج واقعیت است ولی دشمن حیله گر در تکاپو است تا نشان دهد که این پرسشها ریشه در انقلابی گری دارد که اگر مردم خواهان حل آن هستند باید دست از انقلاب بردارند.

وی با اشاره به اینکه هرکجا مسؤولان در مسیر انقلابی گری عمل کردند موفق شدند، اذعان کرد: معلمان باید فضای کشور را انقلابی کنند و بدانند که حل پرسشها با انقلابی گری محقق خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: شهدای ما همچون شهید احمدی روشن و شهید تهرانی مقدم که علم و ایمان را در کنار هم داشتند کشور عزیزمان ایران را دارای قدرت بازدارندگی کردند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:دشمن در مراکز مطالعاتی خود تصریح می‌کند که جنگ با کشور عزیزمان ایران به نفعش نخواهد بود ولی ترساند

جوانی انتخابات را از بااهمیت ترین دستاوردهای انقلاب بیان کرد و افزود: شرکت در انتخابات از جمله ارزش هایی است که ملت کشور عزیزمان ایران حق تعیین آینده خود را دارد و امام با همه پرسی قانون اساسی در گام نخست موجب شد تا مردم مستقیم و غیرمستقیم مسؤولان کشور را گزینش کنند.

وی همکاری حداکثری را اولویت نخست انتخابات دانست و گفت: بعضی درصددند تا در اصل این همکاری تشکیک ایجاد کنند ولی شرکت در انتخابات یک حق و یک وظیفه است و جهت خنثی سازی حرکت دشمن نیاز است به درستی انجام شود.

جوانی با اشاره به اینکه انتخابات محل محک خوردن سلایق و نظر های متفاوت هست، یادآور شد: زیاد کردن همکاری نشان از وحدت و انسجام ملی خواهد داشت و یک مدیر جمهور برخاسته از رأی حداکثری بهتر در برابر دشمن های خواهد ایستاد و معلمان باید ملاک های گزینش صحیح را تبیین کنند تا نتیجه آن گره گشایی از پرسشها مردم و زیاد کردن عزت و استقلال باشد.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر نگاه به درون ملت جهت حل پرسشها تأکید کرد: در عرصه مسابقه ها کاندیداها تمرکز کنند که چگونه می خواهند از استعدادها و توانمندی های داخلی استفاده کنند و در جامعه شور و نشاط پدید آورند تا بر یاس و ناامیدی دشمن افزوده شود.

ادبیات جنگی دشمن با ملت کشور عزیزمان ایران با نشانه انحراف از پرسشها مهم صورت می‌گیرد

جوانی در آخر خاطرنشان کرد: کشور عزیزمان ایران اسلامی ظرفیت دارد تا بر تمام پرسشها غلبه کند ولی نظام سلطه از رهگذر مذاکرات به ما وعده حل پرسشها را می دهد در حالی که اگر جهاد اقتصادی در مختصات جهاد نظامی محقق شود قطعاً پیروزی حاصل خواهد شد.

عبارات مهم : ایران

انتهای پیام/م

واژه های کلیدی: ایران | اسلامی | معلمان | انقلاب | ایرانی | انقلابی | اصفهان | ادبیات جنگی دشمن با ملت ایران

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه